پاورپوینت بررسی شاخص خالص ترویج کنندگان NPS

پاورپوینت بررسی شاخص خالص ترویج کنندگان NPS در 24 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 24
حجم 4123 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی شاخص خالص ترویج کنندگان NPS در 24 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

فهرست مطالب

مقدمه

دسته بندی مشتریان براساس شاخص NPS

شاخص NPS چگونه محاسبه می شود؟

میانگین شاخص NPS

شاخص NPS از لحاظ اقتصادی چه تأثیری بر کسب وکار دارد؟

برای بهبود شاخص NPS چه راهکارهایی وجود دارد؟

معایب شاخص NPS

با وجود این معایب، آیا استفاده از شاخص NPS منطقی است

بخشی از متن

مقدمه

امتیاز خالص تبلیغ کنندگان و یا شاخص NPS شاخصی است که تعیین می کند مشتریان یک کسب وکار، تا چه اندازه تمایل دارند خدمات یا محصولات آن شرکت را به دیگران توصیه کنند. این شاخص به طورکلی معیاری برای سنجش میزان رضایت مشتری نسبت به محصول یا خدمات یک شرکت و تعیین سطح وفاداری به برند است. امروزه استفاده از این شاخص در هر کسب وکاری از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مطلب به تعریف امتیاز خالص تبلیغ کنندگان (NPS) و بررسی مزایا و معایب آن در کسب وکار می پردازیم.

دسته بندی مشتریان براساس شاخص NPS

هر کسب وکاری برای محاسبه ی شاخص NPS، باید از مشتریان خود نظرسنجی کند و از آنها بخواهد به پرسش <<چقدر احتمال دارد محصولات یا خدمات شرکت را به دیگران توصیه کنید؟>> پاسخ بدهند. برای پاسخ کافی است عددی از بین صفر (اصلا توصیه نمی کنم) تا ۱۰ (حتما توصیه می کنم) انتخاب کنند.

براساس این امتیازات، مشتریان به سه دسته تقسیم می شوند:

۱. مشتریان ناراضی

مشتریانی که امتیازی پایین تر از ۶ در نظر می گیرند، مشتریان ناراضی هستند. آنها حاضر نیستند بار دیگر از این شرکت خرید کنند یا از خدمات آن استفاده کنند. این ممکن است به دلیل عدم رضایت از محصول یا خدمات یا برخورد نامناسب فروشندگان بوده باشد. این مشتریان حتی ممکن است تبلیغات منفی نیز علیه آن کسب وکار انجام بدهند.

۲. مشتریان بی تفاوت

مشتریانی که امتیاز ۷ یا ۸ را در نظر می گیرند، مشتریان بی تفاوت هستند. آنها تا حدودی از محصولات یا خدمات شرکت راضی هستند، اما ممکن است به راحتی به سوی برند رقیب جذب شوند. آنها علیه برند تبلیغ نمی کنند، اما برای طرفداری از آن نیز مشتاق نیستند و کار خاصی انجام نمی دهند.

۳. تبلیغ کنندگان

تبلیغ کنندگان به این پرسش امتیاز ۹ یا ۱۰ می دهند. آنها خدمات یا محصولات شرکت را دوست دارند، مرتب از شرکت خرید یا از خدمات آن استفاده می کنند و مشتاق هستند که این محصولات یا خدمات را به دیگران نیز توصیه کنند.

و .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

پاورپوینت سیستم مدیریت مکانیزه نت (CMMS)

پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن در 85 اسلاید کاربردی همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع

پاورپوینت بررسی بهداشت روانی

پاورپوینت مدل های اخلاق در مدیریت

پاورپوینت فیزیولوژی اعصاب (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی)

دانلود پاورپوینت معرفی استان هرمزگان

شاخص ,nps ,مشتریان ,کنندگان ,خدمات ,کسب ,شاخص nps ,کنندگان nps ,پاورپوینت بررسی ,یا خدمات ,بررسی شاخص ,خالص ترویج کنندگان ,خالص تبلیغ کنندگان ,بندی مشتریان براساس ,ویرایش آماده ارائه

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ترجمه مقاله دانلود مجانی Digi Files موسسه علمی پژوهشی فخر رازی تنها دویدن shayanrayaneh روبه جلو آمینامیس فایل وبگاه خبری بانک اطلاعات مشاغل ایران پاسخ سوالات مسابقه درسهایی از قران پرورش قارچ