پاورپوینت بازاریابی محتوا چیست

پاورپوینت بازاریابی محتوا چیست شامل 65 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

تعداد صفحات 65
حجم 4474 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

پاورپوینت بازاریابی محتوا چیست

پاورپوینت بازاریابی محتوا چیست شامل 65 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مختصری از متن

مقدمه

این نوع از بازاریابیِ کسب و کار یا برند می کوشد با به اشتراک گذاری محتوای آموزشی، سرگرم کننده یا آگاهی بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی کنیم؛ بلکه به آنها کمک می کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد.

به تعریفی که <<مؤسسه ی بازاریابی محتوایی>> (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه کنید:

<<هدف بازاریابی محتوایی، جذب و نگهداری مشتریان به وسیله ی تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره ی آن.>>

در سال ۲۰۱۶، تعداد اندکی از کسب وکارها به نیروی معجزه آسای بازاریابی محتوایی تردید داشتند؛ اما واقعیت آن است که تنها معدودی از شرکت ها از این نوع بازاریابی، با مهارت و تخصصی که واقعا نیازمند آن است، بهره می گیرند.

این راهنما، به شما نشان خواهد داد که چگونه می توانید برند خود را پیروزمندانه تبلیغ و ترویج کنید و مشتریان باکیفیت تری دریافت کنید و روابط میان خود و مشتری را از طریق بازاریابی محتوایی ارتقا دهید.

وبلاگ نویسی، بنیان بازاریابی محتوایی

همه ما وبلاگ ها را از سال های سال قبل با ورود سیستم های بلاگینگ ایرانی به یاد داریم. وبلاگ های شخصی افراد خیلی پیش تر از بازاریابی محتوایی وجود داشتند. امروزه اما این وبلاگ نویسی از حد دل نوشته ها و خاطرات یک شخص فراتر رفته است و اکثریت کسب وکارها به آن روی آورده اند.

هنگامی که محتوایی آموزنده و مفید را از طریق وبلاگ کسب و کار خود به اشتراک می گذاریم، خواه ناخواه در چشم مشتریان در قالب یک کارشناس جلوه خواهیم کرد و این امر نه تنها بازدیدکنندگان را به وبلاگ شما باز خواهد گرداند، بلکه می تواند این خوانندگان مشتاق را به خریدارانی بالقوه نیز تبدیل کند.

وقتی محتوا را به رایگان به اشتراک می گذارید، به کسب و کار خود اجازه می دهید تا در ذهن خوانندگانِ وبلاگ اعتمادسازی کند. هرچه باشد شما نکات و اطلاعات کسب و کاری را که در آن فعالیت می کنید، به رایگان در اختیار مخاطبان می گذارید. پس چرا به شما اعتماد نکنند؟

فلسفه بازاریابی محتوا چیست؟

پس از اینکه پاسخ پرسش << بازاریابی محتوایی چیست ؟>> را دریافتید، باید بپرسید چرا باید از این نوع بازاریابی بهره گرفت ؟

بازدهی سرمایه برای بازاریابی محتوا می تواند بسیار شگفت انگیز باشد. این بازگشت سرمایه شما را قادر می سازد تا محتوایی تکمیلی برای بازاریابی در شبکه ها ی اجتماعی فراهم کنید و با تولید محتوای مطلوب روی وبسایت، به رتبه ی خوبی در موتورهای جست وجو دست یابید و سئوی خود را تقویت کنید.

در واقع، بسیاری از شرکت ها باید حجم عظیمی از تلاش های سئوی خود را بر بازاریابی محتوا متمرکز کنند.

مزایای بازاریابی محتوایی برای سئو چیست؟

شما برای بهبود سئو، کارهای زیادی می توانید انجام دهید، اما برای افزایش قدرت سئوی وبسایت شما، هیچ چیز بهتر از بازاریابی محتوایی نیست و کاملا هم درست است. محتوا، به بیان ساده، یعنی اطلاعات.

هدف گوگل این است که متناسب ترین و با کیفیت ترین اطلاعات را با جست وجوهای کاربران تطبیق دهد. اما اگر محتوایی با چنین ویژگی هایی تولید و توزیع نکنید، شانسی برای رتبه یابی نخواهید داشت و از چشم کاربران دور خواهید ماند.

نیل پاتل (Neil Patel)، که پیشتر در مطلب دیجیتال مارکتینگ چیست از او شنیده بودیم، ارتباط میان بازاریابی محتوایی و سئو را چنین توضیح می دهد:

<<سئو نیازمند محتواست. بازاریابی محتوایی هم یعنی محتوا. سئو بدون محتوا معنی ندارد. شما نیازمند واژگان، نوشتارها، مطالب و کلیدواژه ها هستید. می دانم که خیلی کلیشه ای شده است، اما باید بگویم: محتوا، سلطان است(Content Is King).>>

شما در موتورهای جست وجو، به خاطر واژگان مشخصی که در محتوای نوشتاری خود دارید، رتبه کسب می کنید. محتوای بیشتر به معنی کلمات کلیدی بیشتر است؛ بدین ترتیب، فرصت بیشتری برای رتبه یابی در گوکل پیدا می کنید. از این روست که برای بازاریابی محتوایی موفق، پژوهشِ کلیدواژه ها از اهمیت اساسی برخوردار است.

دیگر عامل مهم در بهبود سئو، دریافت لینک است. هنگامی که وبسایت های دیگر به سایت شما لینک می دهند، گوگل شما را به عنوان منبعی معتبر به شمار آورده و در نتیجه آن را در رتبه بندی لحاظ می کند. بهترین راه دریافت بک لینک که در مطلب تولید محتوای عالی که مردم را سرگرم کرده و به آنها آموزش می دهد و در نتیجه، آنها هم این مطالب را به اشتراک گذاشته و به آن لینک می دهند.

دیگر اینکه، گوگل وبسایت ها و منابعی را ترجیح می دهد که پیوسته به روزرسانی می شوند. ازاین رو، وقتی به شکلی مرتب محتوا منتشر کنید، وبسایت شما رتبه بالاتری کسب خواهد کرد. از سوی دیگر، اگر از تولید محتوا دست بکشید، گوگل چنین می پندارد که وبسایت شما تعطیل و غیرفعال است و از این رو، رتبه ی شما را کاهش می دهد تا از دسترسی مردم به محتوای دستِ چندم جلوگیری کند.

و .

فهرست مطالب

مقدمه

وبلاگ نویسی، بنیان بازاریابی محتوایی

فلسفه بازاریابی محتوا چیست؟

مزایای بازاریابی محتوایی برای سئو چیست؟

بازاریابی محتوا خدمات مشتری را بهبود می بخشد.

در روابط عمومی، نقش بازاریابی محتوایی چیست؟

اصول تولید محتوای باکیفیت

در بازاریابی محتوا سرنخ ها (Leads) را به مشتری تبدیل کنید.

تأمین ایده برای وبلاگ نویسی

۳ راه برای کشف ایده بازاریابی محتوا

هرچند وقت یک بار باید وبلاگ نویسی کنید؟

چالش تولید محتوا و بازیافت محتوای موجود

تبلیغ محتوای تولیدشده در شبکه های اجتماعی

چطور افراد بیشتری را به اشتراک گذاری محتوای خود ترغیب کنید

جمع بندی

عنوان : بازاریابی محتوا چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 65

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بازاریابی محتوا چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نقش مدرسه در پیشگیری کودک آزاری و غفلت

پاورپوینت سیستم مدیریت مکانیزه نت (CMMS)

پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن در 85 اسلاید کاربردی همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع

پاورپوینت بررسی بهداشت روانی

پاورپوینت مدل های اخلاق در مدیریت

پاورپوینت فیزیولوژی اعصاب (ویژه ارائه کلاسی درس فیزیولوژی ورزشی)

دانلود پاورپوینت معرفی استان هرمزگان

بازاریابی ,محتوا ,محتوایی ,پاورپوینت ,وبلاگ ,محتوای ,بازاریابی محتوا ,بازاریابی محتوایی ,را به ,محتوا چیست ,به اشتراک ,پاورپوینت بازاریابی محتوا ,بنیان بازاریابی محتوایی ,فلسفه بازاریابی محتوا ,بازاریابی محتوا چیست؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ترجمه مقاله طاقت بیار گردشگري با من جدیدترین اخبار و اطلاعات تحلیلی سئو حرفه ای powerdars فرزند دوم ارز دیجیتال خود خودم و دیگر هیچ... مجله ترس و دلهره کلینیک مددکاری اجتماعی همراه استان ایلام bamazze